És mi van, ha fölállunk?
Coca Cola, branding, székek, forradalom
2013.05.31. 22:59
Egy sor izgalmas egybeesés (ún. véletlen) vezetett ennek a bejegyzésnek a megszületéséhez. Tanulmányaim kapcsán többek közt éppen Naomi Klein No Logo című globalizációkritikus alapművével foglalkoztam, amikor egy blogon – egészen más kontextusban – találkoztam a Coca Cola…
Szerző: occupier
· 1 trackback Szólj hozzá!
Címkék: fogyasztás alterglob óriáscégek felháborodottak összeesküvés-elméletek
Kulcsfogalmak VI.: Közvetlen cselekvés, térfoglalás
2013.05.29. 01:44
A közvetlen politikai cselekvés stratégiája általában adott problémákra, illetve a válaszul adható megoldásokra, alternatívákra irányuló demonstratív figyelemfelkeltést, valamint a megfelelő képviseletet nélkülöző csoportok nyomásgyakorlás általi érdekérvényesítését…
Kulcsfogalmak V.: Spiritualitás
2013.05.27. 05:21
Az új generációs mozgalmak által is előre vetített holisztikus paradigmaváltás bizonyos elemeiben a jelenlegi (társadalmi, politikai, ökológiai, stb.) tudományosság által egyáltalán leírható térségek határvidékéig, vagy annál is tovább terjed. Ez leginkább a…